________________________________

0 0 0 0 0 0
  • 85
 ·   · 19 photos
  •  · 11 friends
  •  · 12 followers
Comments (7)
    • That will be interesting to watch flower.

      0 0 0 0 0 0
      • Are u fucking kidding me?  I always joke with my friends, that if we get recreational, i'm gonna put a 10 ft plant in my front yard.  That is amazing.  

        0 0 0 0 0 0
        • i doubt that is Arthur's plant  lol....ive seen it around b4

          0 0 0 0 0 0
          • I didn't say it's mine. 

            0 0 0 0 0 0
            • i doubt that is Arthur on the pic next to the plant too :-)

              0 0 0 0 0 0
            • hack yeah no more plants just trees .....

              0 0 0 0 0 0
              • Hmmm and how long does it take to defoliate  that beast lmao

                0 0 0 0 0 0
                Not logged in users can't 'Comments Post'.
                Info
                Category:
                Created:
                Updated: