Top Experts

  • airplane 19.788 points
    5146 answers 254 questions
  • harley24 18.878 points
    6403 answers 381 questions
  • HomeBrew 17.292 points
    4887 answers 113 questions
  • pipeman69 13.870 points
    4277 answers 301 questions
  • stick 11.687 points
    4089 answers 168 questions
  • SanBoisLee 11.152 points
    4601 answers 56 questions
  • Kizmo 8.315 points
    1832 answers 19 questions
  • hipoldman 8.258 points
    1270 answers 37 questions

Recent Questions

7 Members Online

F1Tinman
JimNirvana
SubterraneanHomesickBooze
shloppy
JeffM1955
ROSCOE
MissFe
33 guests online

Statistics

Update on cat attacked plant.. and another dud.

by thisisme about February 14, 2018 - report

Thought I would show the bubble that my cat topped.  its ugly but it recovered..  Now the second pic is just nasty. I had this happen now twice.. same ugly deformed leaves.. come out as three and stop producing terminal bud.  2 out of the four jock plants . Same time too.. at 2nd set of true leaves. The last time I let it grow as it sent off shoots below.. as it is doing this time.. but I got less than an oz. and IMO its not worth the time for that amount.  Not pleased .. I LOVE jock.. it is my favoirte smoke.. but 50 percent genetically deformed is not cool.

Answers: 5 • Score 0 • Views: 138
Browse by
  • 980

    stump 980 points - February 14, 2018

    i had the identical thing happen to one of my jock autos.

    • Score: 0
    • thisisme
      thisisme
      3.573 points -
      February 14, 2018

      Frustrating as hell.. esp when I sing its praises all the time.

    • stump
      stump
      980 points -
      February 14, 2018

      yea I have had terrible luck with my jock horror autos. I wont do them anymore.

    • thisisme
      thisisme
      3.573 points -
      February 14, 2018

      My other was the most perfect plant I've grown.. size.. shape and amazing high..

  • 2.184

    HydroKid 2.184 points - February 14, 2018

    Never a fun thing to deal with. I Havent ran a Jock Auto but I did run a photo Jock. It turned into a tall monster but didnt yield a ton. But I had some crappy lights. I have a few of the photo seeds left, I may scrog one and see what happens.

    • Score: 0
    • thisisme
      thisisme
      3.573 points -
      February 14, 2018

      My first one was amazing.. I stunted one from forgetting it was getting popped.. so that one was smaller.. but then have had two of these... sigh..

    • HydroKid
      HydroKid
      2.184 points -
      February 14, 2018

      You just need them to blow up! That would ease your mind lol.

  • 5.321

    ChAs420 5.321 points - February 14, 2018

    sounds like some unstable genetics

    • Score: 0
    • ChAs420
      ChAs420
      5.321 points -
      February 14, 2018

      the cat plant looks like its gonna be fine!

    • thisisme
      thisisme
      3.573 points -
      February 14, 2018

      you know.. I've only grown one other bubble.. and the cat got that one too.. Someday I may be able to grow one without having it trimmed or topped by a damn cat.

    • ChAs420
      ChAs420
      5.321 points -
      February 14, 2018

      u shud just plant one for ur cat and keep it near the kitty litter pan...lol

  • 1.889

    NugWitch 1.889 points - February 14, 2018

    Awe, well dang! At least the catplanty is coming along nicely! 

    • Score: 0
    • thisisme
      thisisme
      3.573 points -
      February 14, 2018

      ya.. it will give me a bit.. I just ache for one pretty plant lol

    • NugWitch
      NugWitch
      1.889 points -
      February 14, 2018

      lol.. I bet. I am actually dealing with a critical that didn't want to flower.. she did once I flipped 12/12, and now she's back on 18/6 and is insanely 3 feet tall. I'm going to post a pic.. check her out. Crazy!

  • 11.152

    SanBoisLee 11.152 points - February 14, 2018

    Marauding pussies and rouge genes? You do live near 3 mile island, right? Hey, that will weed the younger members out won't it, lol. I would consider contacting nirvana about those jocks. Once in a while you expect it but you're getting a high percentage.

    • Score: 0
    • thisisme
      thisisme
      3.573 points -
      February 14, 2018

      I guess I should.. I really really love this plant when it grows correctly.. It was a near perfect auto.. mid size.. thick heavy super sticky buds and grew like a perfect xmas tree.. I swear its the witch bitch still haunting my grows..

You must login to post an answer.

(200 symbols max)

(256 symbols max)